Livets sinuskurva

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Helena - 23 september 2012 20:04

Nu är böckerna upplagda, så gäller det bara att komma igång med skrivandet. Kvällens beting är minst en sida, allra helst 3½!

 

 

Och vad händer precias när man sitter uppkopplad och läser viktiga grejer? Jo, någon obstinat dotter går och startar om routern, för att hennes nöjessurfande laggar. Säger hon till innan? Nej och när jag förstår vad hon tänker göra och säger ifrån, så struntar hon i det och drar ur sladden ändå. Nu har hon dataförbud resten av kvällen, så jag får skriva ifred.

 

Tjurig man blir...

Av Helena - 23 september 2012 09:31

Idag blir det lite varierad musik från den här familjen.

Mannen och jag ska sjunga i kyrkan på förmiddagen 

och sonen ska spela på brasskonsert i eftermiddag.

Däremellan tänkte vi klämma in en middag på stan,

för ingen hinner laga mat.

 

Hard Brass Night är en helghappening för brassmusiker, från flera städer,

som samlas och övar intensivt en helg och avslutar med konsert.

Valthorn är sonens instrument:

 



Han visade mig en av stämmorna igår

och den såg lika intressant ut som altstämmorna i kören!

 

Nej, nu får det bli lite piffning och nystruken blus.

 

Ha en vilsam söndag!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards