Livets sinuskurva

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Helena - 25 september 2012 20:32

Jag har vunnit ett presentkort hos Nails 4 you.

Ska boka in en uppiffning om en månad!

Frågan är bara hur vågad man törs vara...?

 

 

Man kan söka på firmanamnet på Facebook, för mer info!

Av Helena - 25 september 2012 20:13

På väg till jobbet kom jag på att det var dags för individuell fotografering, för att personalen ska finnas på bild i skolans entré. Håret kändes lite halvrisigt, men jag tänkte att det klarar sig nog till eftermiddagen.

 

Jag var på väg från kopieringsrummet, trött och risig, när jag blev haffad av fotografen:

 

-Vi tar bilden nu, i eftermiddag blir det så stressigt!

-Nej, jag har ingen mascara och har inte kammat mig.

-Äsch, det gör inget!

 

...lätt för honom att säga!

 

Sedan fick jag se bilderna... Grisbilder!

Den rosa tunikan, som jag hittills har tyckt har varit rätt snygg, såg ut som ett tremanstält. De trötta ögonen, såg ut som grisögon och det enda hårfluffet, var luggen som stod rätt upp. Resten av håret var ungefär lika fluffigt som Lisa Ekdals hår i ösregn!

 

Nu är det diet som gäller:

 

   

 

Hittade Naturdieten på Netto, där jag var och handlade med mitt ännu mindre eftermiddagsfluffiga hår... Kebabköttet fanns också där och det var kanongott med sallad.

 

Nu är jag trött så jag vill sova fort och länge.

 

God natt!


Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards