Livets sinuskurva

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Helena - 7 november 2012 20:55

Man blir lätt lite hemmablind...

 

 

Den något slimmade Hjärtan på snöre,

byttes ut mot Gullrankan, som togs in från uterummet.

 

  

 

Det är lite roligare att piffa i fönstren när de är nytvättade.

 

 

De något trötta Cyklamen åkte också ner i komposten.

 

Jag har duschat ett helt gäng blommor, men nu får resten vänta,

för annars blir det fullt i duschen när jag ska använda den imorgon bitti.

Och då orkar jag inte flytta dem...

 

 

 

Av Helena - 7 november 2012 17:20

Jag kom hem till ett hus med helt nyputsade fönster. Det känns kanonlyxigt! Det kostar inte mer än ett par jeans, så får jag välja avstår jag hellre från ett par jeans om året och låter någon putsa våra fönster. Jag kontaktade en för mig helt okänd firma, Marlenes Alltjänst i Linköping, och jag är jättenöjd!

 

Nu blev jag sugen på att montera lite nya lampor i huset, så vi klarar oss igenom höstmörkret. Det kanske kommer några bilder på dem sedan. Men först ska jag montera nya ljuslyktan i uterummet, för lite extra mys...

 

Är det någon som har lite mystips? Skriv gärna här bland kommentarerna, så vi får läsa!

Av Helena - 7 november 2012 08:31

Det känns bra med Obama-vinsten.

Det känns också bra med sovmorgon.

Och i eftermiddag, när jag kommer hem, har jag rena fönster i huset.

Man kanske ska fira lite ikväll? Eller vänta tills imorgon när gubben kommer hem?

 

Hursomhelst är varje migränfri dag en bra dag!

 

Önskar dig detsamma!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards