Livets sinuskurva

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Helena - 21 november 2012 23:12

Jag HATAR att köra bil mitt i natten, men vad gör man när skolresan slutar kl ett på natten och det inte går någon buss hem? Nu klär jag på mig varmt och åker in, så kan jag sova i bilen ett tag. Jag vet vem som får mindre betalt för sina städinsatser den här veckan. Taxi är dyrt!

Av Helena - 21 november 2012 20:23

Jag försöker bara drömma mig bort lite....

 

 

Hotell och lägenheter Dewa Phuket - Bild 28

Av Helena - 21 november 2012 19:57

Idag bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen och handla bikini. Det är ungefär det värsta jag vet på shoppingfronten! Men jag handlar bara bikini och BH på en affär, så det var ju ganska enkelt ändå. Direkt efter jobbet stack jag till Ikano och klev rakt mot affären... kollade runt... frågade: De kommer om TVÅ veckor, det var helt tomt nu!

 

*SUCK*

 

Gick vidare till Joy, som är min andra affär som jag brukar handla i... Hittade inget.

 

Endast IKEA återstod och jag hade bestämt mig för att köpa en STOR adventsstjärna. IKEA är pålitliga. En stor vit, med diametern en meter, väntar nu på att hängas upp. Jag köpte samtidigt snöflingegirlanger att ha på gaveln i uterummet. På lördag ska de upp, med timer, så man slipper komma ihåg att tända och släcka.

 

Jag passade på att fynda badlakan och handdukar också. Jag har retat mig på att våra gamla turkosa var så urtvättade och tunnslitna. Nu blir det mer färgprakt i badrummet:

 

 

Om det är samma kvalitet på dessa, som på badlakanen som jag köpte till barnen för två år sedan, så kommer jag få njuta av dem länge!  

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards