Livets sinuskurva

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Helena - 22 januari 2013 21:38

Det är alldeles för lång tid att vara hemifrån. Särskilt som det blev ett tvångsshoppingstopp på vägen hem för att schampot var slut. Annars har det varit en givande dag. Jobbet var okej, med ett samtal som jag tror ska generera något positivt. Sedan åkte jag på dotterns föreläsning om sexualbrott, ett arbete på samhällskunskapen.

 

Stannade på Ica MAxi på vägen hem. Köpte det nödvändigaste + sportsockor till sonen och en softshelljacka till mig för ETT HUNDRA SPÄNN! Vet inte om den är snygg eller ful, men mönstret gick i rosa, smårutigt... 

 

Sonen åker till Kiruna till helgen, så jag tänkte att han behövde lite tjockare strumpor till sina kängor. Raggsocksförrådet ska också inventeras.

 

Snart ska jag gå och lägga mig. Vetekuddarna ska värmas först och sedan ska jag sträcka ut mig på spikmattan. Kurerar den värkande ryggen och somnar...

 

Ha en skön natt!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards