Livets sinuskurva

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Helena - 4 februari 2013 20:34

Mannen drog iväg upp till Falun ikväll. Hans GPS säger att det är närmast att ta vägen över skogen upp mot Örebro och sedan vidare. Idag kom han knappt en mil hemifrån när han fick tvärnita för ett träd över vägen. Han undvek stammen, men fick grenar upp mot vindrutan.

 

Han stannade och började dra undan trädet... tills en bil stannade bakom och ut klev en man med en tigersåg i bilen. Men den var för dåligt laddad, så han fick ta fram en vanlig såg istället. Då stannade en tredje bil och ut klev en man och erbjöd sig att hjälpa till med motorsågen.

 

Är det någon manlig åkomma att åka omkring med en massa verktyg i bilen ute på landet?

Av Helena - 4 februari 2013 17:54

Det finns ett företag som jag megagillar. De har underbara kläder, roliga pins och häftiga inredningsgrejer. Ja, skärbrädor går som inredningsgrejer när de är så här snygga:

 

(Bilden från deras blogg.) 

 

 

Jag har en precis sådan, som jag har köpt därifrån.

 

Här är en länk om du vill kolla fler häftiga/snygga/coola/roliga saker:

 

Flatebö.se


Har hört att de ska ha rea snart!

 

  

 

 

.

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards