Livets sinuskurva

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Helena - 9 februari 2013 13:42

Jag är inne i en sådan där larvig period, när jag är lite för trött och har svårt att få perspektiv på saker. Problem blir extra stora och jag tar åt mig av en massa, som säkert inte är riktat mot mig egentligen. Det är ju inte så att man väljer de här perioderna, utan de brukar anfalla rätt vad det är.

 

Skulle behöva vara lite social för att ladda batterierna, men det finns inte tid. Ikväll får det bli en melodifestivalkväll. Definitivt inte ett av mina favoritsätt att tillbringa en lördagkväll, men det är slappt och nära till sängen.

 

Snart ska vi skjutsa in dottern till träningen och sedan hämta, knappt två timmar senare. Under mellantiden ska vi titta på stolar. Efter att ha undersökt tillgången av matstolar på nätet, så blir vårt första val IKEA. Lika snygga som de andra affärernas (de som hade) och till mindre än halva priset.

 

Vi hinner nog förbi fiskbilen utanför COOP också, för jag vill ha skaldjur ikväll.

 

Sedan vill jag ha en lååååång natt!

 

(Förtränger att jag måste läsa ut kursboken idag. Började på fm medan jag väntade på valthornskonserten...)

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards