Livets sinuskurva

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Helena - 11 februari 2013 21:39

Helt otroligt!

 

Jag har åstadkommit en.

 

  

 



.

Av Helena - 11 februari 2013 17:14

Ibland blir jag bara så där glad för att jag har det bättre än jag förtjänar.

 

Imorse åkte jag till jobbet och det var LJUST när jag stack hemifrån, samt LJUST när jag kom hem.

 

När jag kom in till min plats, låg ett paket på stolen: Ett fynd från en loppis på nätet, som en kollega hämtat upp på vägen. Trevliga saker!

 

Jag hade fått två trevliga mail från chefen: Ett om min nya löneplacering, för att det hade blivit fel när jag anställdes. (WOW!!!) Det andra var om att jag ska ha en pedagogisk föreläsning imorgon på personalkonferensen. Då ska jag ha en powerpoint färdig med lite visuell information också. Det enda problemet nu är att jag bara har gjort EN ENDA powerpoint i hela mitt liv... Men kvällen är lång!

 

Under dagen har jag gått och funderat över hur vi ska göra med dotterns borttappade mobil, som försvann på vägen hem från stan i lördags natt...

 

Idag har en grannes hund hittat den i en snödriva! En granne som vi inte ens känner, men han kollade bakgrunden på mobilen, en SSU-logga, gick in på SSU:s hemsida och hittade endast en medlem i Ljungsbro. Så nu är mobilen hemma.

 

Och jag ska nog köpa en Triss-lott. Jag menar, vad kan gå fel?

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards