Livets sinuskurva

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Helena - 19 april 2013 19:36

Om man är hemma en dag från jobbet, så straffar det sig rejält. Hade en hel del att ta igen idag, men det flöt på. Massor gick automatiskt, för jag var så vansinnigt trött. En grupp började på ett nytt arbetsområde, med utdrag ur engelska klassiker och andra bra texter. Men då var det någon elev som tjurade ihop, p.g.a missad film i måndags. Är det MITT fel att elever blir sjuka?


Jag har i alla fall hunnit med en del trevligheter idag:

- Lunch med en trevlig kollega, utan en massa störande elever, trots att vi satt mitt i matsalen.

- Donering av pelargonskott. Jag tänker åka och inspektera dem i sommar, så de verkligen överlever.... och tigga till mig en fika.

- Skrivit ut nästa veckas recept till COOP matkasse.

- Fikat och studerat (=googlat på varsin dator) med en god vän.

- Betalat min skuld till biblioteket, så jag får låna igen.

- Ätit enklaste maten med mannen... Helt BF!

- Pratat med gotlandsresenären, som intygade att det var snygga tjejer med i konfagruppen.

- Paxat bästa soffhörnet...

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards