Livets sinuskurva

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Helena - 23 maj 2013 07:12

Ju mer det händer IRL, desto mindre tid har man att blogga. Så är det... Nu är det tvärtjockt på jobbet. och ganska turbulent. Idag ska jag ringa chefen på en annan skola för att kolla på ett jobb där. *suck*


Igår tog jag en terapeutisk maskrosrunda i trädgården igen. En skottkärra fyllde jag. Jag lät den stå otömd, så mannen ska se hur duktig jag har varit. (Han kom hem vid tolvtiden i natt från Falun. Jag sov då, han sover nu.) Jag inbillar mig att om jag fortsätter kämpa, så har vi snart en fin gräsmatta... Och så får jag rensa tankarna.


Min vän Ulla kom över på kvällen för att hämta Newbodykläder och vi flöt omkring i poolen i knappt en timme, innan vi drack te. Trevlig onsdagskväll, måste jag säga!


Ikväll får det bli lite seriös sanering av huset, för imorgon kommer några trevlisar hit på lite AW. Ser fram mot det!


Ha en skön torsdag!!!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards