Livets sinuskurva

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Helena - 8 september 2013 20:48

Jag har länge gått och suktat efter några praktiska trädgårdsbyxor, för det är ju inte alltid man kan jobba i trädgården i bikini... Men de som är designade för att kunna hålla lite redskap, mobil och annat man behöver, brukar ju kosta skjortan!


Men, som en gåva från ovan, har Garden Girls utförsäljning på en del produkter, så i veckan klickade jag hem ett par fina byxor:


Knickersbyxa Countrystripe 50% rabatt (ord. pris: 689:-)


Enda problemet jag kan se nu är att det blir lite svårt att jobba i trädgården, när man vill gå omkring och bara vara skitsnygg hela tiden!


Och för att liksom kompensera för den investeringen, så tänkte jag att då går det ju inte att RUT:a in fönsterputsningen, utan den fick jag ta hand om själv... Kanske inte det smartaste när man är klippt värdelös på att putsa fönster...?


Men med rätt redskap och rätt medel, så gick det rätt bra: Barnens avdankade tygblöjor och det bästa fönsterputsmedlet jag haft:


Maison Belle Fönsterputs


Efter lördagens städslit tog vi och drog till Jönköping för att lyssna till lite skönsång:







Kan bara uttryckas med KANONBRA!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards