Livets sinuskurva

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Helena - 10 september 2013 18:54

Om man är på ett större varuhus, t.ex Elgiganten, och blir akut kissnödig så är det ju jättefint att de har fräscha kundtoaletter, varav den ena är kombinerad dam- & handikapp. Då är det lite mindre bra att ställa sin tunga jobbväska precis innanför dörren, för när man just har satt sig ner, kan det hända att den glider ner mot golvet och det börjar låta ett väldigt elektroniskt surr... Där finns nämligen en nödsignalsknapp, som man bara kan återställa om man snabbt som attan häver sig över golvet och trycker på den röda återställningsknappen bredvid lysknappen. Sedan får man ännu snabbare se till att hyfsa till sig, så man inte står med rumpan bar när personalen knackar på dörren. Något senare är det dessutom svårt att hålla god min, när man kliver ut och ett halvdussin artonåriga grabbar står utanför och undrar vad det är som hänt egentligen...

Av Helena - 10 september 2013 06:58

Vem släppte in ångvälten i mitt sovrum?


/Den Överkörda









#Dödstrött

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards