Livets sinuskurva

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Helena - 27 september 2013 21:08

Tänker inte ha dåligt samvete för att jag struntar i all kurslitteratur ikväll. Åkte hem efter att ha jobbat över 1½ timme, + vikarierat 2 lektioner och skickat ett mail som i längd borde vara värt minst 7½ hp. Har sedan dess pimpat mitt liv på Slussport 11, köpt Restaurangchansenhäfte, förberett kvällsmat och gått loss på gardinupphängning. Två gardinstänger skruvades upp två gånger var och till ...slut blev det fantastiskt bra! Får jag skäll för detta ska jag adoptera bort ett barn!

Nu blir det en liten stunds soffhäng, för magen är alldeles stinn av vitlöksbröd, lax, hovmästarsås, ägg och räkor.

Och mannen är typ överlycklig, inte bara för att han har en så underbar fru, utan också för att han idag har FÅTT elva stycken guldid, som mer än väl har fyllt ut akvariet och skrämt upp neontetrorna. Helgen kommer bjuda på fiskrockad, poolsanering, dammrengöring, tvätt och gospelkonsert.

Och jag förtränger för allt jag är värd att mitt "Bakgrundskapitel" ska vara klart till måndag kväll.

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards