Livets sinuskurva

Alla inlägg den 4 november 2013

Av Helena - 4 november 2013 21:07

Promenad med god vän i duggregnet. Eller det var mer som en tunn film som hängde i luften. Gick ganska fort och fixade några ärenden också. Jag har ju bestämt mig för att inte använda bilen i byn, om jag inte måste. Har bara kört i onödan en enda gång på drygt tre veckor. Det kan nog bli en bra vana!


Och så är det ju så trevligt att ha sällskap och få prata om allt man inte hinner med annars.


Nu är det jag och flanellisen under täcket. Hur skönt som helst!



Sov gott!

Av Helena - 4 november 2013 16:08

Man kan tro att man har glömt att koppla in hårddisken. För en vecka sedan gjorde jag en viktig intervju och nu kan jag inte hitta anteckningarna. Lätt hänt, kanske du tänker. Men grejen är den att det är ett rosa papper i A2-format som är ihoprullat i en ganska otymplig rulle. Kan bara inte hitta den och den MÅSTE komma fram senast imorgon!


Någon som kan hjälpa mig?


  

Av Helena - 4 november 2013 06:56

Idag är det tillbaka till vardagen. För tio dagar sedan tyckte man att en veckas ledighet var en evighet. Nu undrar jag vart ledigheten tog vägen...


Jag är inte utvilad och jag har inte hunnit jobba ifatt (på min "lediga" tid") och jag har inte planeringen klar för mig... för lektion 3 och 4 idag. Men på något sätt ska det nog gå.


Jag börjar med utvecklingssamtal med sonen klockan 7:40, så man är på hugget sedan. Efter jobbet ska jag träffa en spännande människa i kommunen för en intervju. Det är för kursen som jag läser.


Sedan förväntar jag mig fint väder när jag kommer hem, så jag kan njuta av en långpromenad innan kvällsjobbet tar vid.


Jag hoppas att du har förväntningar på dagen!

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards