Livets sinuskurva

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Helena - 13 november 2013 19:05


Dagens IQ-befriade konversation på FB. Jag kunde bara inte vara tyst!


XXX XXXX
för 7 timmar sedan via mobil
 

Sverigedemokraterna är i skolan , inte så populärt att komma just te ljunkan
Anders Ljungstedt Gymnasium.
 
12 personer gillar detta.
 
 
UUUUU det är bra att dom gör lite reklam :)
 
 Gilla · 5
 
 
 
TTTTT Det är nog väldigt populärt, bara att många småbarn inte kan/vill lyssna för dom inte förstår sig på politik
 
 Gilla · 7
 
 
 
AAAA vaför o varför missade man detta? :( skulle ju sätta lite fart i skolan :P
 
Gilla · 2
 
 
UUUU hehe japp anton :)
 
 
 
 
JAG: Bjöd ni på tårta? ;-)
 
 
 
 
TTTT Helena; sämsta jag hört på många år, tyckte du att det var ett moget beteende ifrån antifittan som gjorde det?

Inom en snar framtid, är sverige högerextremt styrt. Vilket jag längtar efter
 
 
JAG: Om man titta noga på mtt inlägg, ser man att det är en flirtande smiley där. Det betyder att jag skämtar. Bara för förtydligandets skull.
 
 
 
JAG: Och sedan undrar jag vad kvinnans könsorgan har med detta att göra?
 
 Gilla · 2
 
 
TTTT Ursäkta ordvalet, men varför skämta om det där? Det är fel gjort. Och hon borde ha blivit utvisad för länge sedan. En gammal knarkar tant som är med i mycket skit, Det beteendet hon visade är återigen att Antipacken borde förgöras. Whatever, mina åsikter ska inte blandas in mer här. Men jag hoppas av hela mitt hjärta, Att ALLA öppnar ögonen och läser på vad SD står för! Pusspuss
 
Gilla · 1
 
 
JAG: Du verkar ju bara ha vackra och älskvärda ord att säga om dina medmänniskor här på jorden. Precis som SD...
 
 
 
TTTT: Jag tycker egentligen inte som SD men dom är enda lösningen!
 
 
 
JAG: Själv vill jag rösta på partier och vara aktiv inom rörelser där man motverkar droger och våld. Det medför mycket mer tråkigheter i samhället än vad våra medvandrare från andra kulturer bidrar till.
 
Gilla · 2
 

 

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards