Livets sinuskurva

Alla inlägg under september 2019

Av Helena - 30 september 2019 19:42

Hej!


Long time no blogging. Jag har inte varit lat, bara haft fullt upp med mitt liv, jobb och annat som bara finns här. Det var kanonkul att hålla föredrag och INGEN somnade!  

 

Jag har fått förfrågningar från ett par ställen till och om det inte krockar med annat så kan jag gärna komma och berätta om min resa. Ersättningen är efter behov, ungefär mat och kanske en övernattning om det är långt. Jag tar med mannen som sköter det tekniska och så vill jag öppna för swishandet. Jag tar inget betalt alls. Hör av dig om du tycker att det vore kul att jag kom till en plats nära dig. En kyrka, ungdomsgård eller annat, jag är anpassningsbar. Enklast är att maila på helena.sydvart@hotmail.com. Skriv "Föredrag" som ämne.


Och så var det insamlingen här, vid föredraget i Ljungsbro: 4160 kronor kom in den kvällen, så nu har ni hjälpt till med 55150:-. Jag önskar att ni kunde förstå vad det betyder för mottagarna av pengar!


 


Alla kläder är tvättade nu. Och torra!

Av Helena - 15 september 2019 21:45

Nu är det äntligen dags!


På torsdag ska jag hålla föredrag i Härnakyrkan i Ljungsbro. Det vore jättekul att få se många som har följt mig på resan under den kvällen. Det blir lite mackfika efter föredraget, så vi hinner snacka lite.


Ni är jättevälkomna!!!!


 

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards