Livets sinuskurva

Alla inlägg under juni 2013

Av Helena - 19 juni 2013 21:09

Det är inte förrän nu jag har orkat tänka på att blogga. Mina tankar har jag rensat genom att bygga altan med mannen. Nu är det endast lite småsaker som återstår, sedan är den färdig på riktigt. Spaljéstaketet återstår, men det är i princip färdigmålat och "ska bara skruvas upp".


De senaste dagarna har jag gått omkring i trädgården och njutit av doften av fläder. En vecka efter syrénbombningen. Det är bara helt underbart!


Doftbild!

Av Helena - 12 juni 2013 07:44

Har inte haft ork att blogga eller fixa in bilder. Det går i ett fram till tisdag, sedan finns det hopp. Massor av bilder i kameran som väntar på att få bli visade!


Ha en fin sommardag.

Av Helena - 5 juni 2013 06:12

Då blir det trädgårdsfoto.

Lovar.

Idag ska jag bara överleva!


Deadline för betygen kl 24:00 idag.

Ni fattar?

Av Helena - 3 juni 2013 19:15

Nu är det högsäsong för att göra allt annat än blogga. Jobbet har slutspurten, med betygsinskriving senast onsdag natt, och trädgården kräver sitt. Vi håller på med en uteplats som ska vara klar senast midsommar. Med lite högre tempo kan den nog vara klar redan helgen innan. Det känns skönt att göra den i år, för nästa år har vi studentfirande här.



Men ikväll är det rättning och lite ekonomifix som gäller. Tog bara en paus först och planterade tre nya klängväxter vid nya spaljén. Bild kommer till helgen! Två nepeta och ett svartöga. Kan bli riktigt bra.

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards