Livets sinuskurva

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Helena - 13 september 2012 21:00

TV.

 

När jag kolla på TV-program, så är det nästan alltid på svtplay eller grannkanalerna. Kommer sällan ihåg när programmen går, så det är enklast så. Jag kollade på Trädgårdsonsdag igår och är det Lyxfällan som rullar. Det ena programmet inspirerar mig och det andra får mig att känna mig smart!

 

Men nu kommer det nog dröja någon vecka till, innan jag kollar något.

Av Helena - 13 september 2012 18:16

De första redovisningarna, om grammatiska dilemman, var helt okej. De var verklighetsnära och forskningsbaserade utan att suga musten ur oss. Men sedan kom redovisningen som var utformad som en opponering av en doktorsavhandling. Jag lovar att inget kunde varit tråkigare! Och den var ändå om ett ämne som ligger nära vår yrkesverklighet.

 

Nu vet man ju var ribban ligger, så det lär ju inte vara svårt att nå över den, när man ska göra sin egen redovisning.

 

Jag satt och drömde mig bort och kollade på dagens vackraste höstträd:

 

Foto: Tur att man har fin utsikt, när presentationen av dagens avhandling är supertråkig.

Av Helena - 13 september 2012 06:50

 

 

 

Kudden saknar mig.

Jag är helt säker.

Det är ömsesidigt!

 

  

 

 

 

 

.

Presentation

Livet innehåller både med- och motgång. Och alla andra vanliga dagar däremellan. Efter ett par år utan inlägg kommer jag nu skriva om mitt livs resa. Häng med!

Insamling

 

Nu är insamlingen uppe i 50 290 kr.  Målet nått!!

 

2019-08-03 12.00.

 

   

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Mina vänners läsvärda bloggar

Goa hälsningar från Dig

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards